Bijna zover

26 oktober 2018

Terwijl de regen tegen de ruiten slaat en de weerman voor vannacht lage temperaturen opgeeft,  zit ik in mijn kast te neuzen voor gezellige shirtjes en luchtige broeken - want ja, jullie raden het al: het illustere 9-tal gaat weer eens op reis. Dit keer gaan we Marokko onveilig maken, en ik hoop maar dat ze daar een beetje coulant zijn, want we hebben er weer heel veel zin in. Het programma ziet er heel indrukwekkend uit, met veel "ernstige" culture excursies (passend bij onze leeftijd) maar we hebben ons stiekum ook al helemaal zitten verlekkeren aan de kleurrijke medina's waar we zullen overnachten,  met de bijbehorende plaatjes van heerlijke maaltijden.  De tocht op kamelen die ook op het programma staat zullen we hier nog maar niet vermelden...maar leuk wordt het ongetwijfeld wel :)

We vinden het heel gezellig als jullie met ons mee reizen en zo nu en dan een reactie achter laten. Dus: tot blogs!

1. Marry Steenbergen:
    26 oktober 2018
    Het ziet er geweldig uit. Laat je maar veel verrassen en ga er lekker van genieten. Fijne vakantie allemaal. 👍👍👍
  2. Maddie:
    27 oktober 2018
    Een heel fijne reis toegewenst. Ik ben benieuwd naar de verhalen!
  3. Coby van Opstal:
    27 oktober 2018
    Heel veel plezier en lief zijn voor elkaar!
  4. Ans en Arie:
    27 oktober 2018
    Goede reis, geniet vooral en vergeet de veiligheidsriemen niet, je weet maar nooit
    met die kamelen! Zijn benieuwd
  5. Coby Westerink:
    27 oktober 2018
    Hallo Rinske.......maak ons maar weer een beetje jaloers!!!!, Ga er lekker van genieten met elkaar , fijne voorspoedige reis!
    Heel benieuwd naar jullie avonturen
  6. Lidy:
    28 oktober 2018
    Hallo Marokkogangers, allemaal een geweldig fijne reis toegewenst en een goede tijd met elkaar!! 🇲🇦☀️
  7. Martha:
    29 oktober 2018