Negen op reis naar Kreta

13 oktober 2019 - Apeldoorn, Nederland

Jawel, jawel - daar gaan we weer. Het heeft even geduurd, maar er staat een nieuwe reis in de planning voor ons negenen. En zoals jullie zo onderdehand al een beetje van ons gewend zijn, zullen we ook dit keer weer proberen een blog bij te houden.

De reisbestemming is Kreta en dan met name het zuidelijke gedeelte - gekozen vanwege de iets hogere kans op zon aan die kant van het eiland. Als de weersvoorspellingen een beetje correct zijn dan gaat dat helemaal lukken!

Geen idee of we bloggenswaardige dingen gaan meemaken, maar dat zien we vanzelf wel. Het is in het verleden nooit een probleem geweest en dat gaat ook nu vast wel weer lukken. We hebben er in ieder geval allemaal heel veel zin in.   We vinden heel gezellig als jullie weer met ons meereizen en zo nu en dan een berichtje sturen.

Tot blogs!

1. Jan en Wil E.:
    13 oktober 2019
    Lieve mensen, we wensen jullie wederom een heel goede vakantie met elkaar. Geniet en kom te zijner tijd weer veilig terug!
  2. Maddie:
    13 oktober 2019
    Gé, Rinske en de rest van het gezelschap, een fijne reis toegewenst. Ik ben benieuwd naar de verhalen!
  3. Ans en Arie:
    13 oktober 2019
    Beste allen, wat een verrassing dat we weer een stukje mogen ‘meereizen’, goede reis en genieten maar!
  4. Coby Westerink:
    13 oktober 2019
    Hallo lieve allemaal, ik heb zaterdag al enkele mensen een heel fijne vakantie gewenst, maar nu voor allen veel plezier en geniet er weer van !!! Ik kijk uit naar alle mooie verhalen , groetjes Coby
  5. Willy Bij de Vaate:
    14 oktober 2019
    Hallo allemaal, wij wensen jullie een fijne vakantie. Geniet van het mooie eiland, veel plezier.
    Groeten, Jaap en Willy
  6. Martha:
    15 oktober 2019
    Hopelijk goed aangekomen. Hele fijne vakantie met elkaar en met de zon. 😎😍